דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יינות, וודקה ושאר המשקאות 

מאת    [ 27/12/2010 ]

מילים במאמר: 512   [ נצפה 2331 פעמים ]

משקאות חריפים

הישראלים אוהבים משקאות חריפים. אחרת, איך תסבירו את הפריחה והשגשוג בענף, שבמסגרתן מותגים חדשים של משקאות חריפים מיובאים לארץ ואפילו זוכים להצלחה מסחרת? על האהבה הגדולה של ישראלים למשקאות חריפים אפשר ללמוד משיטוט קצר בחנות הדיוטי פרי בנתב"ג או אפילו מריבוי הברים והפאבים ברחבי הארץ שמגישים משקאות חריפים מתוצרת המותגים המובילים בעולם. במאמר הבא תמצאו מידע על כמה סוגים של משקאות חריפים הפופולאריים במיוחד בישראל.

וודקה – המלכה הבלתי מעורערת של המשקאות החריפים

בין אם אתם מעדיפים אותה בתוך כוס שוט קפואה, בין אם אתם שותים אותה עם קרח או בכוס גבוהה, ואפילו אם אתם מעדיפים לערבב אותה עם אחד ממשקאות האנרגיה, אין ספק שהוודקה הפכה למשקה האלכוהולי הלא-רשמי של ישראל. רבים מייחסים עובדה זו לעלייה הגדולה מחבר העמים. נתוני המכירות של מותגי הוודקה השונים בישראל מעמידים במבוכה את יתר המשקאות החריפים, אפילו את היוקרתיים והנחשבים ביותר.

ומכיוון שישראל ידועה בעולם כולו כמעצמת משקאות חריפים בכלל וכמעצמת וודקה בפרט, לאחרונה הגיע אלינו מותג וודקה חדש "סובייסקי". בעליו של המותג הוא לא אחר מאשר השחקן ההוליוודי ברוס וויליס, שגם משמש כפרזנטור שלו.

וויסקי – יוקרה ואלגנטיות במשקאות החריפים

גם הוויסקי הוא אחד מהמשקאות החריפים הפופולאריים בארץ. בישראל תוכלו למצוא מגוון עצום של מותגי וויסקי, טובים יותר או פחות, שהמכנה המשותף שלהם הוא החור שהם עושים לנו בכיס. כי בניגוד למרבית המשקאות החריפים, וויסקי נחשב לאחד היקרים יותר.

אך למרות המחירים הגבוהים, מותגי וויסקי יוקרתיים, כמו ג'יימסון ובושמילס, הפכו לחלק בלתי נפרד מתרבות האלכוהול הישראלית. אכן, הישראלי הממוצע עדיין יעדיף להזמין וודקה בעת בילוי בפאב, אולם כדאי לדעת שגם בעולם המשקאות החריפים יש לעיתים מבצעים. כך למשל, בחודש אוקטובר האחרון מותגי וויסקי יוקרתיים נמכרו במחירים מוזלים ברשתות היין והמשקאות ברחבי הארץ.

ברנדי – המחמם הרשמי של החורף

מבין שלל המשקאות החריפים, אין ספק שברנדי הוא המשקה של החורף. כי אחרי הכול, אין כמו כוס ברנדי טוב כדי לחמם את הלב ואת הנשמה כשבחוץ הטמפרטורות צונחות והשלג נערם. אז נכון, בישראל כמעט ואין שלג, וגם החורף השנה עדיין מוכרז כ"נעדר". ועדיין, ברנדי הוא אחד מהמשקאות החריפים הנמכרים במהלך החורף הישראלי.

יינות ובירות – החלופה המעודנת למשקאות חריפים

אכן, יינות ובירות שייכים לקטגוריית המשקאות החריפים, אך נדמה כי לכל אחד מהם נישה בפני עצמה. אין ספק שישראל הפכה בשנים האחרונות למעצמת יינות מכובדת, וקנתה לעצמה שם עולמי הודות ליקבים הרבים ברחבי הארץ שמפיקים יינות משובחים. גם הבירות זכו למעמד של כבוד בארצנו הקטנטונת, שכן גם בישראל נחגגים להם פסטיבלי בירה למיניהם, וגם אצלנו בירה היא עדיין המשקה המועדף על מרבית האנשים שיוצאים לבילוי בפאב, או סתם צופים במשחק כדורגל בסלון הביתי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב